donderdag 7 april 2016

April is al weer begonnen en dus is het hoog tijd om mijn blog weer even bij te werken.
Na het opruimen, schoonmaken en heel veel spullen weg doen kwam er weer wat ruimte en dat voelt heerlijk aan.
Nu is ook het tuinseizoen weer aangebroken. Moestuin is weer omgespit met hulp van een vriendin. Was er heel blij mee en nu ben ik bezig om de bedden zaai klaar te maken. Maar het weer is nog erg wisselvallig. Toch ligt het aardbeienbed er al weer keurig bij, ook al is het wel erg nat op de tuin. En een strook is zaai-klaar. Als het weer het toelaat ga ik weer verder.
Onderwijl ook in hobby kamer niet stilgezeten, weer wat kaarten gemaakt en dit keer ook enveloppen opgepimpt. Die liggen nu klaar voor gebruik.
Altijd handig om zoiets op voorraad te hebben.
Bakken doe ik ook nog steeds erg graag en er kwamen weer 2 heerlijke ontbijtkoeken suikervrij uit mijn oven.







Zo dat was het weer voor deze keer. Als ik weer wat leuks kan laten zien kom ik weer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten