zondag 16 augustus 2015

Het gaat goed met mijn schouder en heel langzaam begin ik weer de dingen op te pakken. En dat voelt best fijn moet ik zeggen.
Ga komende week ook weer proberen of ik kan haken of breien. Het lijkt me zo fijn om dat ook weer pijnvrij te kunnen doen.
Was een paar maanden geleden begonnen met dit breiwerk, het gaat een vest worden. Straks komt het weer er weer aan dat dit wel van pas gaat komen. Dus wil graag dit weer oppakken.
Dat wordt dus een word vervolgt.....
Heb ook nog wat snailmails die ik gemaakt heb maar nog niet getoont






Het snailmailen wil ik ook weer gaan oppakken. Is ook weer veel te lang geleden dat ik me daar mee bezig kon houden.
Wel heb ik afgelopen dagen weer wat kaarten gemaakt en daar ga ik de komende dagen ook nog wel even mee door. Een flinke voorraad opbouwen, kan ik een tijdje voort en ik vind het zo leuk om te doen.







Zo dat was het weer voor deze keer. En kijken wat ik de volgende keer weer kan laten zien :-)

1 opmerking: