zondag 31 mei 2015

Afgelopen 2 weken ben ik druk bezig geweest met een Hello May snail. Heb er met heel veel plezier aan gewerkt en hij was goed gelukt vond ik.





En afgelopen zaterdag was het zover dat iedereen die had meegedaan de flop mocht open maken.
Zelf had ik ook hele mooie spulletjes gekregen die met heel veel zorg waren gemaakt.
Heel leuk om mee te doen en al de resultaten op fb voor bij te zien komen.

Ook regelmatig in de tuin gewerkt natuurlijk. Maar het is deze maand veel te koud en te droog. Tja deze zondag wel hele dag regen, het is alles of niets. Maar de planten zijn er blij mee. Dat wordt deze week weer heel wat onkruid weghalen, want dat groeit zo veel sneller dan de rest.
Dit blog ga ik afsluiten met een foto van mijn oudste kat.
Die gaat niet zo graag op de foto dus meestal zorgt ie dat hij weg is las hij ziet dat ik de camera in mijn handen heb. Maar dit keer was het smorgens vroeg en hij was snachts op stap geweest , dus lekker moe en slaperig. Maar natuurlijk houd hij de boel wel in de gate. Altijd op zijn hoede :-)





tot de volgende blog maar weer

3 opmerkingen: