zaterdag 6 december 2014

Een kleine blogpauze geweest, deels omdat ik het druk had en ook omdat ik geveld was door een vervelende griep waar ik toch zomaar 3 weken zoet mee ben geweest. En ik had nog wel een griep prik gekregen. Was dus duidelijk een andere griepvorm.
Maar goed weer opgeknapt en weer vol op bezig .
Wel over de afgelopen tijd foto's gemaakt wat door mij gemaakt is en of ontvangen.
Hierbij laat ik jullie even mee genieten.

Deze waren nog voor het Sint feest
Deze mutsjes zijn gebreid voor de actie van Innocent
En verder heb ik nog wat leuke snails mogen ontvangen





En nu de snails die ik zelf gemaakt heb


Dit was het weer voor deze keer. De volgende post zal ook niet lang meer op zich laten wachten.
Nog met wat haakwerk bezig en bijna af en een mooie Sint snail gister gekregen. Maar voor deze keer is het even genoeg.
Leuk als je even langs kwam en nog leuker als je een berichtje achterlaat.

1 opmerking: