maandag 21 juli 2014

Druk...druk....druk met leuke dingen hahaha . De tuin natuurlijk, onkruid wieden, water geven en wat heel belangrijk is oogsten en het teveel invriezen.
Verder natuurlijk heel veel genieten van de poezebeesten. Wat een heerlijk schouwspel met hun spel en ontdekkingen. En zo lief als ze slapen, dicht bij elkaar. En hoe ze op hun tijd om een knuffel komen bedelen. En een nee accepteren ze niet hoor. Het zijn volhouders met dat wat ze willen.
Dus ga ik op zo een moment rustig zitten en knuffel, aai en verbaas me over hun eigen karakters en hoe snel ze groeien en wijzer worden.
Knutstelen moet nu toch echt boven gebeuren met de deur dicht. Want hun erbij dat is echt geen doen. Dus ook het haken snel even als ze slapen of buiten in de schaduw, want in de zon is het veel te warm. Buiten is voor hun nog even verboden gebied.
Dit is wat er afgelopen tijd weer van de haakpen af kwam.
En ook dit is eindelijk af en lekker in gebruik  genomen.
 Ik ga er vast nog een maken, maar nu nog even druk met snailmailen en verjaardagspost.
Ook deze onderzetters gehaakt en cadeau gegeven voor een verjaardag. En natuurlijk ook de kaart zelf gemaakt.
Deze snailmail heb ik ontvangen en nu ook druk bezig om een mooie terug te sturen.
En nu nog een mooie slaapfoto van de kittens om af te sluiten.
Tot het volgende blogbericht en geniet van het heerlijke zomerse weer



2 opmerkingen:

  1. Lieve poesjes! Deugnieten ;)
    En weer veel moois gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat een heerlijke lieve foto van de slapende poesjes..
    en hihi ja knutselen met kittens is onbegonnen werk. Dat weet ik nog toen hier de katten kittens waren hahaha was ik aan het haken had ik ineens een kort draadje, (gewoon doorgebeten) lol.

    BeantwoordenVerwijderen