vrijdag 23 mei 2014

Mijn haakwerk is nog lang niet klaar. Maar wel intussen weer een nieuw blogberichtje.
Het weer is zo mooi dat ik iedere dag wel op de moestuin ben te vinden of hier bij huis in mijn bloementuin. De planten groeien hard maar het onkruid ook. :-)
Geniet ook van het eten van verse groente natuurlijk. Wat smaakt dat toch weer heerlijk.
Verder ben ik af en toe s'avonds nog een kaart aan het maken ( als ik niet te moe ben )
Want veel buitenlucht maakt toch wel slaperig.






Dit is een cadeau  envelop. Gemaakt van een eenvoudige witte envelop.
Als je die door midden vouwt krijg je aan een kant de ruimte om er geld of een tegoed bon in te doen.
De envelop beplakt met een mooi papiertje en klaar is dit leuke presentje.


Deze 2 kaarten zijn ook afgelopen week uit mijn knutselkamer gekomen. Vind ze zelf best wel goed gelukt moet ik zeggen.

Deze hoeveelheid aan knutselspullen kreeg ik ook nog deze week toegestuurd. Daar was ik heel erg blij mee.
Zo nu weer lekker verder met het maken van mooie dingen.
In mijn hoofd zitten nog steeds heel veel fijne ideeën om uitgevoerd te worden.
Nu de tijd nog zullen we maar zeggen.
Eerst maar weer verder met mijn haakwerk natuurlijk, anders blijft dat maar liggen.



1 opmerking: