vrijdag 2 mei 2014

Afgelopen week mij voor al bezig gehouden met kaarten maken en een snailmail.
Haken ging me nog niet zo goed af en ook breien lukte nog niet echt met mijn handen.
Maar gaat vast wel weer goed komen.
Dit was de snailmail die ik voor een meisje van 18 maakte. Is maandag op de post gedaan, maar nog geen ontvangst gelezen. Dus blijft nog even spannend. Vermoed dat het een student is die nu vakantie heeft? Ik wacht het nog maar even rustig af.
Deze kaart maakte ik voor een meisje van 15 die de ziekte van Lyme heeft en erg veel van paarden houdt.
Ik ben lid van een fb pagina die kaarten verstuurd naar mensen of kinderen die ziek zijn en op deze manier even in het zonnetje worden gezet.
Ook verstuur ik kaarten naar kinderen die kanjers worden genoemd.
Het zijn maar kleine dingen die je kan doen om een lach te toveren op een gezichtje.
Deze 2 kaarten heb ik ook gemaakt en hebben nog geen bestemming. Maar dat zal ook wel binnenkort gaan gebeuren.
En omdat ik al 3 jaar niet meer rook en al vanaf januari geen alcohol meer drink heb ik mezelf nog maar een keer verwent met iets leuks. Dit keer geen boek, maar iets heel anders

Daar kan ik natuurlijk weer heel veel leuke kaarten mee gaan maken.
En dat zal ik zeker hier laten zien natuurlijk.

Kreeg vanavond tijdens het avondeten wel een klein ongelukje, mijn gebit gebroken.
Dat wordt dus dit weekend even afzien, en terug op vloeibaar.
Waarom toch zoiets net voor een weekend.
Maar goed leg me er maar bij neer, het is niet anders.

Leuk als je langs kwam en nog leuker als je een berichtje achterlaat.
En tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. owowow haha, ja ik heb mn prothese ook al eens gebroken. Gelukkig kon ik meteen naar het lab om em te laten repareren hihi, je maakt mooie kaarten en inderdaad is het leuk om zo kinderen te verrassen ! lief van je. Al drie jaar gestopt met roken ? diepe buiging , ik ben nog niet zo ver :-( xxx

    BeantwoordenVerwijderen