zondag 5 januari 2014

Zo mag wel weer eens beginnen met het bijhouden van mijn blog.
Het nieuwe jaar is al weer bijna een week oud.
Vorig jaar heb ik in de maand december  vooral bezig gehouden met het breien van sokken.
Zie hier het resultaat
Een paar maat 38, een paar maat 35/36, een paar maat 26/27 en een paar maat 22. En nog is de wol niet op.  Dus er volgt  nog een paar van maat 26/27 en dan is er nog een bolletje over om een versleten plekje te stoppen.
Verder heb ik afgelopen dagen me bezig gehouden om de verjaardag slinger voor mijn kleindochter af te maken. En hij is leuk geworden vond ik zelf
Vandaag vierde ze haar 5de verjaardag en ze was er heel blij mee. Verder had ik nog een vilten tasje gemaakt in haar lievelings kleur rose met een mooie vlinder erop voor haar haarspulletjes. Maar daar vergeten een foto van te maken.
Ze heeft ook nog wat andere cadeautjes gekregen maar die had ik niet zelf gemaakt.
Vanmiddag heb ik ook nog wat kaarten gemaakt.
Zo dat was het weer voor vandaag.
Tot de volgende keer maar weer.

3 opmerkingen: