vrijdag 24 januari 2014

Zo begin dit keer maar eens met een bloemetje. Dit omdat ik deze maand jarig was. Ze staan nog mooi te zijn op tafel en kan ik nog een beetje nagenieten.
Verder deze maand gehaakt, gebreid en nog meer gehaakt. Dus hoogste tijd om daar weer wat foto's van te laten zien.
De sokken zijn naar het patroon van Dian gebreid, het "koffieboontje" wat de sok een mooie pas vorm geeft. Wel ze zitten heerlijk, dus er volgen zeker meer paar.
De sjaal had ik al meerdere keren gehaakt en is met de rekbare haaksteek gemaakt. Maar had de vorige sjaals allemaal weggegeven. Dit keer een voor mezelf en hij staat heel mooi bij mijn zwarte jas.
Zo dat was het weer voor deze week. Ga me weer storten op het volgende project.
Leuk dat je langs kwam en nog leuker als je een berichtje achterlaat en of me gaat volgen.
Tot de volgende keer

3 opmerkingen: