vrijdag 13 december 2013

Zo vandaag is/was het vrijdag de dertiende.  Maar een ongeluk dag vond ik het zeker niet.
Bij mijn dagelijkse wandeling ging ik richting winkelcentrum en daar werd ik getrakteerd op een slagroomschnit
Tja en als je wil afvallen is dat niet echt handig.
Thuis gekomen heb ik hem goed bekeken en toen snel in de koelkast gezet.
En een lekkere appel gegeten als beloning.
Toen kwam de postbode langs en bracht me een brief van de postcode loterij....
Ik had ijs gewonnen, die lekker van B&J
Wat een verleidingen toch allemaal.
Aan het eind van de middag en meermalen langs koelkast te hebben gelopen en me dan weer beloont met een mandarijntje ( die trouwens wel erg lekker was)  kreeg ik het goede plan om hem dan maar te gaan delen.
Na het avond eten  mijn zoon opgebeld en gevraagd of hij thee had, want dan had ik taart.
Tja je raadt het vast, thee was snel gezet en wat was ie lekker mmmmm
Maar had vandaag wel 3x een flink stuk gelopen, maakt het toch wel weer een beetje goed.
Gister mijn huiskamer in kerst sfeer gebracht en het ziet er weer heel gezellig uit
De houten boom is voor mijn kerst kaarten
En hebben jullie ook nog een zwarte kat gezien vandaag?
De mijne heeft vanaf zijn geboorte geluk gebracht, dus.......

Jan 2008 en net zijn oogjes een beetje open. Is het geen schatje ?

1 opmerking: