vrijdag 6 december 2013

Zo dat is weer een tijdje geleden dat ik hier heb geschreven. Ondanks dat ik me toch echt had voorgenomen dat ik dit wel regelmatig bij zou houden.
En nee ik zit niet stil op creatief gebied, maar kreeg een nieuwe pc en dan heb je heel veel om uit te vinden hoe alles weer werkt. Weet nog lang niet hoe alles in zijn werk gaat, maar vind iedere keer weer wat uit en dan ben ik weer blij dat ik dat weer zelf heb uitgevonden.
Oja  bij afleveren genoeg uitgelegd gekregen hoor, daar lag het niet aan. En dan hoor je ook, en heb je nog vragen....ehhh  nee op dit moment niet, alles klonk heel logisch dus ik dacht daar ga ik echt wel uitkomen. Maar ja alles wordt anders als je zelf aan de slag gaat, hoe ging dat ook al weer, teveel info in een tekort tijdsbestek.Maar al doende leer ik het vast wel. Er moet alleen niet zoveel tijd in gaan zitten hahaha

In de maand november heb ik best veel snailmails gemaakt en verzonden. Gelukkig ook telkens het bericht gekregen dat ze aangekomen zijn.
Nu even gestopt ermee. Het maken is heel leuk, maar ik vind het ontvangen van post zelf ook zo leuk.
En tot nu toe nog maar een brief terug gekregen en er zelf 5 verstuurd. Dus ik wacht het even af.
Verder heb ik me ook bezig gehouden met het patroontje wat bij In Haken stond van een kerstengeltje voor op een kaart. Wat is dat leuk zeg
Ga er zeker geen grote aantallen van maken, maar er volgen zeker meer.
Verder heb ik een UFO ter hand genomen.
Sokken breien,
Het probeersel uitgehaald, daar gaat al dat werk wat er in zat, maar ja het zag er niet mooi genoeg uit.
Heb het nu gemaakt na het lezen van het blog van Dian van het wolatelier. Ze had er zo een duidelijke uitleg bij gezet dat ik weer moed kreeg en het gevoel, dat gaat me dit keer wel lukken
Het enige wat niet meevalt is de reuma en artrose in mijn handen. Was laatste maanden met het haken en wat dikker materiaal mij het te makkelijk aan het maken. Moet gewoon blijven oefenen, bewegen om ze soepel te houden. Zeker in dit jaargetijde.
Maar met de mantra in mijn hoofd, je kan het, en je maakt het dit keer wel af , zet ik wel door. Dan maar niet snel breien, dan maar langzaam, maar het resultaat is dit keer wel mooi en dat maakt me super tevreden. Ik hoop dat ik dit weekend ze af kan maken. Deze foto is dan ook wel de 2de sok , vandaar dat ik vermoed dat ik het af kan krijgen.
Laat dan zeker het resultaat hier ook zien.

Dit weekend laat ik nog zeker wat van me lezen  dus tot dan

1 opmerking: