donderdag 21 november 2013

Mijn ochtend kan niet meer stuk na het lezen van mijn mail. Zo een fijne reactie gekregen over een snailmail die ik had verstuurd. Het maken van die post maakte me al blij, maar ook te lezen dat het zeer gewaardeerd wordt maakt het geheel af. Het gaat dit keer om dit:




Dit boekje heeft 10 bladzijdes geheel gevuld met schrijverij en cadeautjes die op toepassing waren op haar hobby's .
Nu weer bezig met een ander projectje, het blijft leuk om andere te verrassen.

Verder werk ik deze week aan het mutsjes project van Innocent. Wil eind van de week het afronden en kan het op de post dan is het nog op tijd daar binnen.
Verder zijn inmiddels alle col sjaals die ik gehaakt had naar hun bestemming en de betreffende mensen waren er ook heel blij mee .

Leuk als je langs bent geweest en mijn blog hebt gelezen, Laat een reactie achter dat vind ik erg leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten