woensdag 6 november 2013

Afgelopen week heel veel opgeruimd. Ben daar niet zo sterk in, stel het vaak uit. Maar wat geeft het lucht en ruimte in je huis en in je hoofd.
Ook ben ik weer begonnen met snailmailen, vind dat altijd zo leuk om verrassingspakketjes te maken. Maar ook natuurlijk weer om te ontvangen.
Ik heb inmiddels al een berichtje ontvangen dat het goed is aangekomen en dat ze het heel leuk vond.

Verder heb ik het druk met sjaals en kollen haken. Wat is dat toch leuk om te doen en heb al een paar bestellingen , hoe leuk is dat

Nu bezig met een smal exemplaar, die dragen zo fijn op een t-shirt maar nu in de kleur donker paars. En van het weekend ga ik beginnen met een brede in het zwart.

Af en toe brei ik ook nog een mutsje tussendoor en heb inmiddels de eerste kaart verstuurd naar een ziek kind. Dit weekend krijg ik weer een nieuw adres. Dus ga mijn mail goed in de gate houden.

Gister in de bieb ook een lezing bijgewoond van een voedingsconsulente en dat was zeer leerzaam. Over boter versus margarine en de E nummers. En nog veel meer weetjes en hoe je bedonderd word met al die zogenaamde keurmerken. Tsss de meeste zijn gewoon te koop. Tja en dan wordt het product gewoon wat duurder. Het moest niet mogen. Zelfs de Hartstichting is bij Becel ingezet en heeft een flink bedrag gekregen zodat Becel hun mogen noemen om hun product aan te prijzen. Zo wordt je op het verkeerde been gezet want als je kuipje boter omdraait lees je de hele kleine letters en de waarschuwingen   dat het voor veel mensen niet goed is.
Maar genoeg gemopperd ik ga weer lekker haken.
Een hele fijne week nog toegewenst en leuk dat je langs kwam om mijn blog te lezen

1 opmerking: