woensdag 1 maart 2017

Het is weer eens tijd dat ik wat kaarten laat zien die ik gemaakt heb, en al verstuurd.
Het is al weer 1 maart, wat gaat de tijd toch snel.












Er zitten nog best winterse kaarten bij. Gelukkig gaan we nu naar de lente toe. De zon krijgt al meer warmte en de knoppen zitten al aan de takken.
Vandaag kwam de compost voor de moestuin al weer aan, dus het wordt komende week nog even hard werken om de tuin weer zaai klaar te maken. En ik ben bezig met veranderingen in mijn hobby kamer. Een grote kast is leeg gehaald en inmiddels ligt hij uit elkaar. De planken en panelen gaan tot smallere planken gezaagd worden en een rail systeem komt op de wand zodat ik meer en overzichtelijk kan opbergen. Maar voor nu is het behoorlijk chaotisch boven. En ik moet nog heel wat post maken. Maar dat gaat me vast wel lukken. Krijg in ieder geval hulp van lieve vrienden.
Tot de volgende keer

1 opmerking: