zondag 20 oktober 2013

Wat een heerlijk weekend is het toch, lekker weer, hier het huis weer voor mezelf en alles begint weer zijn plekje te krijgen.
Boven ligt het laminaat in mijn hobbykamer en langzaam begint het daar weer mijn eigen stekje te worden.
Een week zonder keuken gaat je ook niet in de koude kleren zitten, oja en ook zonder toilet. Maar wat is het mooi geworden. Het ongemak is snel weer vergeten.
Afgelopen week dus veel aan huis vast gezeten vanwege de mannen die kwamen werken. Dus kon uitgebreid breien, haken  enz.
Iedere dag kwam er wel een mutsje bij en ook aan de sokken op de loom verder gewerkt.
Al ben ik er nog niet erg tevreden over. Met vier pennen worden ze vind ik mooier.

Ook heb ik nog gehaakt met het Fenna garen van de Wibra. Nu in een andere kleurtje, maar ook dit wordt al super mooi
Zo ga weer snel verder en laat zeker het eindresultaat zien .
Nog een fijne zondag allemaal

1 opmerking:

  1. Die mutsjes zijn zoooo schattig! Ik duim voor een rustigere week voor je!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen